Test grila Limba Engleza Gratuit Online – Nivel Incepator – Treapta A1 Evaluare si Verificare Cunostinte Gramatica Limba Engleza Incepatori, Copii, Intermediari, Elevi

Încercuiți răspunsurile corecte.
Atenție! Orice întrebare poate avea zero, unul sau mai multe răspunsuri corecte.

1. Ce cuvânt lipsește din fraza: ”Hello. I thought you were sick. Are you ________?”?
a) OK
b) all right
c) happy

2. Traducerea corectă a cuvântului ”enough” este:
a) a râde
b) corect
c) destul

3. Identificați substantivul propriu din fraza: ”My sister is in Madrid with her husband.”:


a) sister
b) Madrid
c) husband

4. Numiți genul substantivului ”friend”:
a) masculin
b) neutru
c) comun


5. Care este greșeala din fraza următoare: ”She don't play the guitar, but she plays the piano.”?
a) don't play
b) play the guitar
c) she plays

6. Traducerea corectă a propoziţiei ”Nu îmi place vremea. E mohorâtă. Sper că mâine va fi senin.” este:
a) I don't like this weather. She's dull. I hope tomorrow will be serene.
b) I don't like the weather. He's dull. I hope tomorrow is clear.
c) I don't like the wheather. It's dull. I hope tomorrow it will be serene.

7. Redaţi forma corectă a verbului: ”Did you __________ the pizza?” ”No, I ate a salad.”
a) eat
b) eated
c) ate

8. Cuvântul ”swallow” numește:


a) un animal sălbatic
b) o pasăre
c) un pește

9. Alegeți traducerea corectă a frazei: ”I heard you're injured. How are you feeling now?”
a) Am aflat că te-ai supărat. Te simţi bine?
b) Lumea spune că te-ai accidentat. E mai bine acum?
c) Am auzit că ești rănit. Cum te simți acum?

10. Numiţi adverbul de loc din fraza: ”Then I saw her standing there watching me carefully.”:
a) then
b) there
c) carefully

11. Găsiți greșeala din fraza următoare: ”Though my grandparents are olds I'll always love them.”:
a) though
b) grandparents
c) olds

12. Alegeţi varianta corectă a formei verbale din următoarea propoziţie: ”Yesterday I ________ to our cousin.”:


a) went
b) came
c) talked

13. Care este numeralul ordinal din fraza: ”I'll be with you in a second. Please, take a seat.”?
a) second
b) please
c) seat

14. Numiți verbul neregulat din următoarea frază: ”That day he played football with his friends for two hours.”:
a) that
b) played
c) hours

15. Traducerea corectă a propoziției: ”Acea fată are părul blond și ochii albaștri.” este:
a) That young girl has got blond hair and blue eyes.
b) That girl has got blond hair and green eyes.
c) That young lady has got blond hairs and blue eyes.




Cursuri

Solutii Test





Mai nouă Mai veche