Cheia Exercitiilor Lectia 5 Substantivul Comun si Propriu



4.1.
Jan (masc.), Mike (masc.), Mike (masc.), Ben (masc.), Mike (masc.), London (neutru), Economics (neutru), Ben (masc.), London (neutru)

4.2.
a) My cousin likes to read __books_ and __magazines_.
b) A __girl/woman__ took your Economics notebook. She is pretty, tall and she's got blond _hair_.
c) My _grandfather_ lives at the countryside. He needs to buy a pair of _oxen_(ox).
d) Meet my _sister-in-law_, Mary. She married my brother, Tom.
e) _William_ and me are best friends. We will go to __Paris_ this week.




4.3.
a) Pe mama o cheamă Paula, iar pe tata – Dan.
My mother's name is Paula and my father is Dan.
b) Sora mea iubește excursiile. Acum vrea să plece în Egipt.
My sister loves trips. Now she wants to go to Egypt.
c) Bucureștiul are cele mai bune facultăți. Cred că am să merg să studiez acolo.
Bucharest has the best colleges. I think I'll go study there.

4.4.
Numele meu este Dan. Mi-ar plăcea să vizitez Regatul Unit într-o zi. Unchiul meu locuiește acolo, într-un oraș numit Manchester. Îmi place echipa lor de fotbal cu jucători renumiți ca Michael Owen, Nemanja Vidič, Federico Macheda or Javier Hernández. Verișorul meu mă așteaptă în fiecare vară, dar până acum părinții nu m-au lăsat să mă duc.




Dialog si Vocabular

Gramatica





Mai nouă Mai veche